1. Vai interneta veikalā pārdotajām precēm ir garantija?
Jā, precēm ir spēkā ražotāja garantija uz noteiktu laiku, konkrēts termiņš un citi nosacījumi, kas norādīti preces komplektācijā iekļautajos dokumentos.
Preces garantija ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti preces ekspluatācijas nosacījumi. Pirms Preces lietošanas uzmanīgi izlasi preces lietošanas instrukciju.
2. Cik ilga ir preces garantija?
Ja piegādātā preces neatbilst kvalitātes prasībām, pircējs var sazināties ar garantijas servisu 24 mēnešu laikā no preces iegādes dienas (ja vien ražotājs nav norādījis citādi).
3. Uz kādām precēm garantija neattiecas?
Garantija netiek sniegta, ja preces īpašības atbilst tās aprakstam, ja prece ir labā stāvoklī, ja tā ir mehāniski bojāta vai tā ir piemērota paredzētajam lietojumam (piemēram, ja ir saplīsis stikls, ierīce ir slapja utt.), šādā gadījumā garantijas serviss netiks veikts un prece tiks atgriezta klientam.
Garantija neattiecas arī uz precēm:
- audioierakstiem vai videoierakstiem, vai datorprogrammām;
- Precēm, kas ātri bojājas vai ar īsu uzglabāšanas laiku;
- higiēnas līdzekļiem (tādas preces kā - zīdaiņu apģērbs, zīdaiņu rotaļlietas, zīdaiņu kopšanas līdzekļi, medicīnas vai ķirurģiskās ierīces, apavi un apģērbs, apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas, zobu birste, epilātors, bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, matu taisnotāji, parfimērija, kosmētika un ķermeņa kopšanas līdzekļi, un citas tamlīdzīga rakstura preces)
- laikrakstiem, periodiskiem izdevumiem vai žurnāliem.
4. Kādi ir garantijas servisa piegādes nosacījumi?
Pirms preces nodošanas garantijas servisā, lūdzu, pārliecinieties, ka prece ir pilnā komplektācijā. Piegādājot preci uz garantijas servisu, preces oriģinālais iepakojums nav nepieciešams. Tomēr pirms produkta piegādes nodrošiniet to, lai prece būtu iepakota drošai transportēšanai.
5. Kādi dokumenti man jāiesniedz, iesniedzot preci garantijas servisā?
Pirms preces nogādāšanas garantijas servisā, lūdzam sagatavo pasūtījuma numuru un faktūrrēķinu.
Pirms preces nogādāšanas mūs birojā, lūdzu aizpildiet garantijas veidlapas PDF formātā, WORD formātā.
6. Vēlos uzzināt par remonta statusu. Kā es varu iegūt informāciju?
Ja prece tika piegādāta uzreiz pilnvarotajā servisa centrā, informāciju sniegs pats garantijas centrs. Viņi sazināsies ar Jums un sniegs informāciju par remonta statusu.
Ja prece tika piegādāta mums birojā, informācija par remonta statusu tiks sniegta pa tālruni vai e-pastā.
Ja Jums ir papildu jautājumi par remonta statusu vai servisa secinājumiem, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvanot +371 20577992.
7. Vai es varu pagarināt garantiju?
Mēs nepiedāvājam šādu iespēju.
8. Vai juridiskas personas var pieteikties garantijas servisam?
Tas ir iespējams, taču juridiskām personām garantijas laiks ir 12 mēneši.
9. Vai ir iespējams, ka garantijas remonts tiks atteikts?
Jā, ja produkts ir mehāniski bojāts, piemēram, produkts ir salauzts, tam ir saplēsts stikls, ierīcē ir iekļuvis mitrums utt., garantijas serviss netiks veikts. Šajā gadījumā prece tiek atgriezta klientam.
10. Vai es saņemšu preces aizstājēju, kad nodošu preci garantijas servisam?
Diemžēl preces aizstājēji netiek nodrošināti.
11. Kur es varu nodot preci garantijas servisam?
Garantijas servisam vari pieteikties sazinoties ar garantijas talonā norādīto servisu (ja tāds ir norādīts), kuru atradīsi preces iepakojumā vai ja garantijas talons nav pievienots
sazinies ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvanot +371 20577992.